Ταξιδεύοντας στο σύμπαν

Με αφορμή τον Μικρό Πρίγκιπα οι μαθητές του β2 γυμνασίου της σχολικής χρονιάς 2022 - 2023 εμπνέονται στίχους!


Ταξίδι στο σύμπαν

Στα αστέρια και στον ουρανό

στο άγνωστο , το σκοτεινό

ένα ταξίδι μακρινό
ας πήγαινα και εγώ.

Στο ταξίδι μου αυτό 
το τόσο πια μαγευτικό
από ευθύνες και υποχρεώσεις
θα ξεφύγω
και στο άγνωστο
θα φύγω

Κι αν στον ήλιο πας κοντά
η αίσθηση θα σε πονά, 
αν όμως απομακρυνθείς
τότε πάλι θα καείς.

Ευάγγελος & Θεόδωρος 


Η Σελήνη μου


Από τη μέρα που πάτησα στη Γη

Έχω μια αίσθηση τρελή

Την σελήνη σαν αντίκρισα 

Στο διάστημα την αναζήτησα

Αλλά τώρα χρόνια μετά

Μακριά είσαι ξανά

Μέσα σε μαύρη τρύπα έπεσα 

Επειδή εσένα απέφευγα 

Τώρα ψάχνω σωτηρία 

Στης Αφροδίτης την ηρεμία 

Σαν όμως με έδιωξε 

Στο διάστημα με πέταξε 

Πήγα πάλι μακριά 

Με τη σκέψη σου κοντά 

Και όταν πάλι σε αντίκρισα 

Μες στο μυαλό μου σε βύθισα

Όμως και πάλι ευχήθηκα

Να σε δω ξανά 

Μες στου Ερμή την αγκαλιά

Νάσια & Νεφέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ταξιδεύοντας στο σύμπαν

Με αφορμή τον Μικρό Πρίγκιπα οι μαθητές του β2 γυμνασίου της σχολικής χρονιάς 2022 - 2023 εμπνέονται στίχους! Ταξίδι στο σύμπαν Στα αστέρια ...